Forever Simple.
My Status

BellyNah OFFLINE
30 Dec 2012

Do follow do Talk. nice to meet you :)→My FACEBOOK

Scream!


Click click!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Irna Ahmad
Others:   



Aku, Dia & Kolej

Hai semua apa khabar? Lama saya tak berceloteh dalam blog ney. Maklum la busy sikit sebab hal-hal tertenttu, lagi pun saya lupa emel dengan password blog ney dan baru ada hati nak menulis semula dalam blog ney. Hari ney mybe adalah hari last saya menulis blog ney untuk tahun ney sebab selepas ney akan jadi lebih sibuk dengan urusan-urusan tertentu.
Ok! ! ! ! Berkaitan dengan tajuk blog saya hari ney iaitu "Aku, Dia & Kolej" bermaksud hubungan saya, Adam dengan Kolej dan kawan-kawan. Firstly saya akan bercerita tentang saya dengan Adam. Sungguh tak sangka kan akhirnya kami akan berpisah untuk seketika, rasa rindu tu pasti akan ada. Yle, boleh dikatakan setiap hari kami akan berjumpa dekat kolej sebab dua-dua ada kelas dari hari Isnin sampai la Jumaat bak kata orang di mana ada Adam di situ ada saya., mesti perpisahan kali agak berat sebab perpisahan yang agak lama. Mesti kami berdua akan terasa yang teramat sangat sebab sebelum ney pun kalau berpisah dalam masa yang singkat jak dalam 1 @ 2 minggu jew. Pertemuan dan perpisahan tak disangka kan cedihnya.
 Ney la muka kaki pembuli saya! Nanti mesti akan rindu dengan dia T_T
(dye pakai topi hadiah saya)
 Picture ney diambil masa pertama kali dating la orang cakap ^_^
(dye rambut panjang)
Ney picture last day dengan dia! 
(rambut terkini)
Awak ajar saya untuk bercinta...
Awak ajar saya untuk percaya...
Awak ajar saya untuk hidup bersama...
Tapi awak tak ajar saya untuk hidup tanpa awak T_T
Muka orang yang berlagak macho & dye selalu cakap saya ney gemok dan berlagak cantik. "peduli orang nak cakap apa janji kami bahagia"

Picture kat atas ney tu la lambang kolej tempat saya belaja dan pertemuan saya dengan Adam bermula ditempat ney. Saya hidup sebagai seorang student kat kolej ney hampir setahun setengah, banyak yang saya belajar kat kolej ney. Sebelum tu saya nak ucapkan terima kasih sangat-sangat kepada lecture yang pernah mengajar saya kat kolej ney tak kira yang lama atau yang baru sebab tanpa kamu semua saya takkan mengenali apa itu Diploma Paramedik. Kursus ney memang hebat dan sangat best bagi mereka yang sukakn benda-benda yang mencabar. Tak lupa juga untuk orang-orang yang membawa saya masuk ke kolej ney.
 Ini la gambar event mengikuti Jungle Meltdown Redbull saya yang pertama dan terakhir yang bergelar Pelajar Diploma Paramedik.
Ini pulak gambar kawan-kawan perempuan dalam kelas. Mesti akan rindu kamu semua, terutamanya budak dua orang kat belakang tu yang banyak karena & gelagat. Jangan lupa akak tau budak, kalau ada jodoh kita jumpa lagi ya. Jangan suka gaduh gak ya budak. Last sekali saya nk minta maaf dengan semua orang kalau saya ada terkasar bahasa atau tersilap apa-apa jew. Halalkan makan minum sepanjang kita bersama ya. 


Thanks for Reading!