Forever Simple.
My Status

BellyNah OFFLINE
30 Dec 2012

Do follow do Talk. nice to meet you :)→My FACEBOOK

Scream!


Click click!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Irna Ahmad
Others:   



Minggu Pertama Di Tahun 2013

Awak semua apa kabar?? Sihat tak,,harap awak semua sihat..^_^ Sungguh tak disangkakan kita masih hidup di dunia yang Maha Esa ney. Oleh sebab itu, kita semua kena la bersyukur sangat-II dengan-Nya sebab masih di beri peluang untuk terus hidup..:) Awak semua buat apa petang ney? Lina petang ney habiskan masa dengan memuat turun lagu-II High School Musical I, II, III sebab Lina suka sangat lagu dalam movie tu. Hemm....macam mana dengan azam tahun baru awak semua?? Ada berapa banyak azam tahun baru kamu orang tahun ney?? Mesti banyakkan? Hehekz!! perkara biasa kalau banyak azam. 

Sebenarnya petang ney Lina tetiba teringakan kampung halaman yang ada di Sabah sana. Rasa macam nak nangis sebab ingatkan kampung halaman pun ada juga mana lagi dengan family yang jauh di Sabah sana. Biasa kalau petang-II macam ney Lina akan duduk di luar rumah tengok adik-II Lina main dengan kawan-II dye kalau tak pon teman mak bercerita @ tengok cerita apa-II jew la yang ada tapi bila di sini, apa yang di buat pada waktu petang adalah tengok kawan tidur & kira ada berapa banyak kereta yang lalu. Itu la kerja Lina tiap petang masa cuti ney... Ada berapa hari lalu Lina telah di masukan ke wad kecemasaan sebab sakit, entah la macam mana sakit tu boleh datang. Lepas jew makan Lina terus lepak di bilik kawan tetiba masa tu sakit tu boleh datang, entah ada berapa jam Lina sesak nafas terus kawan-II Lina ambil tindakan panggil warden untuk bawah Lina pergi Hospital Kuala Lumpur.

Hemm,,,baru jew masuk tahun baru 2013 tapi sudah banyak masalah yang Lina hadapi Lina harap apa yang berlaku keatas diri Lina di awal tahun ney semua ada hikmahnya & akan mendatangkan perkara yang baik buat Lina. Apa-apa pon Lina memang rindukan kampung halaman & semua family yang ada di Sabah. Lina minta maaf kalau Lina ada salah dengan kamu semua ok.

Apa-apa pun happy dengan tahun baru kamu orang dan mulakan hidup baru, langkah baru & buku baru di tahun yang baru ney. By the way happy always & smile always..^_^ 
"P.E.A.C.E"


Thanks for Reading!