Forever Simple.
My Status

BellyNah OFFLINE
30 Dec 2012

Do follow do Talk. nice to meet you :)→My FACEBOOK

Scream!


Click click!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Irna Ahmad
Others:   



Happy Good Lucky

Pagi yang terang kini sudah gelap sebab sudah malam. Hari ney saya happy sangat-sangat sebab dapat melepaskan kebosanan selama cuti seminggu dengan lepak & jumpa 'BF' saya yang happy   yg suka buat orang ketawa. Dye ney juga suka sangat buli saya & kawan-kawan saya & dye. Hari ney saya lepak dengan dye dari jam10 pagi sampai jam4 petang, lama gila saya lepak dengan dye kan?? Kalau orang tu pandai buat lawak then pandai ambil hati orang, semua orang pon rasa senang dengan dye. Macam 'BF' saya ney gak, saya suka sangat kawan dengan dye sebab dye ney happy good lucky.. Hari ney dye marah saya juga sebab saya bagi nombor telefon saya dengan orang lain, laaa...saya bagi pon bukan sebab nak kenalan tapi sebab kawan 1 kelas.. Tapi apa-apa pon best la dengan dye ney hehhekz!!! maaf ya awak sebab susahkan awak. Tapi saya sangat happy hari ney..^_^ Thanks dear :)
Ney la 'BF versi Pakwe' saya yang saya sayang..:)


Thanks for Reading!