Forever Simple.
My Status

BellyNah OFFLINE
30 Dec 2012

Do follow do Talk. nice to meet you :)→My FACEBOOK

Scream!


Click click!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Irna Ahmad
Others:   



Zaman Sekolah


Lama tak bersua ngn kmu org, sihat?? Arap kmu sihat.
Tetiba pulak petang ney aku rindu betul ngn zaman sekolah menengah dulu, ngn kawan2 aku, kegilaan mereka bila kami sama2. Padahal baru b'apa bulan jak aku tinggalkan zaman persekolahan.

Dlu zaman sekolah menengah rendah keja aku membuli org jak, sama la ngn bestpwen aku c,adzlina gak. Hehehkz!! Aku dlu ndak gak la jahat sgt bha tp boleh la, seimbang la ngn kedudukan d sekolah yg lg bgs..:) Time form4 & form5 aku ngn bestpwen aku c adzlina ney, lau sebut jak nama kami dlm class tu semua org kn coz suka wt kecoh dlm kelas hahahakz!! Tapi kmi lagi popular bila nek form5 coz kegilaan kami semakin menjadi2 ngn membuli rakan sekelas hahahkz!! Kami ndak gak la bha jahat sgt tp kmi ajar kwn2 dlm kelas guna bahasa bangsa kami. Lagi 1kmi ney jarang p kantin, keja kami buli org sruh p beli mknan tuk kmi d kantin hahhakz!! Lagi2 lau mknan kmi tu tak sedap mula la kmi mrh hehehkz!! Lau kami p kantin plak kmi tak kn beratur kmi potong jak barisan org len. Hehehekz!! (JANGAN TIRU AKSI KAMI)
Ney pic time wt lawatan p K.K & pic ngn kwn2 pmpm dlm kelas
 Pic ney plak time kokum & lawatan p Muzium Sabah.

Da abis ceta zaman form4 & form5. Sekarang ceta zaman pra-U plak. Zaman pra-U ney gak banyak mengajar sya tentang erti hidup, time ney sya ada 4org kawan. Nama mereka fiza, h-dya, kieya & milla. Meka ney gak hampir sama kegilaan ngn sya yg suka menghambur, tp sya agak baik dr sifat yg dlu suka membuli hehehkz!!  Kami semua ney lau berjumpa mula la bising, apa lg kalu ada cerita nk d kongsi kn hehehkz!! pagi2 da masuk kelas tu mula la kmi semua berkumpul2 nk kongis ceta tu hehehkz!! Sampaikan kmi d beri gelaran "PBB" (Persatuan Bangsa Bajau) hahahakz!!! pandai2 jak kn kawan2 dlm kelas aku ney kn. Tak pew kmi org abaikan jak semua tu. Apa yg penting bagi kmi, apa yg kmi nk buat semua kami dapat..:)
 H-dya & Saya
 Kieya & Milla
 Fiza, kembar saya
Ney la muka2 kami yang sangat cute ney..^_^
Kawan2 aku, akan aku biarkan kamu melupakan aku tp aku tak kan benarkan kmu menghalang dari aku ingat kamu selalu.


Thanks for Reading!