Forever Simple.
My Status

BellyNah OFFLINE
30 Dec 2012

Do follow do Talk. nice to meet you :)→My FACEBOOK

Scream!


Click click!


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Irna Ahmad
Others:   



SaYa taU sPa nOraLinaH..^_^

Dia mungkin bengis seperti singa...
Tapi dia nangis tonton cerita korea...
Dia mungkin keras bila bersuara...
Tapi dia jelas jujur apa adanya...

Saya mungkin baran tak kira masa...
Tapi sya tahan kalau syaratnya sayang...
Saya mungkin saja keras kepala....
Tapi saya manja bila dengan semua...
Saya kenal sapa saya...




                              Minta puji=p Hahahahaha!


Buat apa dicerita...(tp ceta gak..hehehe)
Bahagia kita rasa...
Biar tak dipercaya...
Peduli orang kata...
Baju ronyok tak apa...
Asal pakai selesa...
Berkilau tak bermakna kalau hati tak ada...

Aku lebih bengis dari sang naga...
Tapi bisa nangis semata demi senja...
Suara ku keras tak berbahasa...
Kerna aku rimas gedik mengada-ngada...
Aku da baran tidak semena...
Mana boleh tahan angin cemburu buta...
Dan aku sengaja tunjuk keras kepala...
Aku punya manja orang kenal aku saja boleh rasa...

                                                    Cute kn3???? hehehehe...=p


Thanks for Reading!